TOP 10 listopad 2014 - Sony Xperia M

Sony Xperia M
Już od 500 zł możemy szukać w sklepach kolejnej niebanalnej propozycji o nazwie Sony Xperia M.

Zaznaczamy jednak, że rozrzut cenowy jest tutaj dość duży (od około 500, do 650 zł). Ten niewielki smartfon cechuje się bardzo dobrym czasem pracy na baterii oraz bogatym wachlarzem dodatkowych funkcji, na przykład udany system oszczędzania energii czy też „drobne aplikacje”, które są czymś na kształt pływających widżetów.

Wiele osób doceni również całkiem nieźle wykonaną obudowę, akceptowalnej jakości aparat tylny oraz zaimplementowanie komunikacji NFC. Sony Xperia M niestety nie uraczy nas tak dobrym ekranem, jaki na przykład możemy spotkać w Asus ZenFone 4. Różnicę widać w kątach widzenia oraz odwzorowaniu barw.


Specyfikacja Sony Xperia M


Waga: 115 g
System operacyjny: Android 4.1
Pamięć masowa: 4 GB
Slot kart pamięci: tak
Bateria (pojemność): 1750 mAh
Deklarowany czas rozmów: 616 min.
Deklarowany czas czuwania: 498 godz.
Aparat (tył): 5 Mpx
Złącza : słuchawkowe, micro USB 2.0
Dodatkowe funkcje : akcelerometr, kompas cyfrowy, czujnik zbliżeniowy, czujnik oświetlenia, radio FM, GPS, głośnik
Aparat (przód): 0.3 Mpx
Lampa doświetlająca: LED
Aparat (nagrywanie): 1280x720 px
Pamięć operacyjna : 1 GB
Klawiatura : Ekranowa
Wyświetlacz (przekątna): 4 cale/cali
Wyświetlacz (rozdzielczość): 480x854 px
Wyświetlacz (technologia) : TFT LCD
Procesor główny (częstotliwość): 1 GHz
Procesor główny (ilość rdzeni) : dwurdzeniowy
Procesor główny (nazwa) : Qualcomm Snapdragon S4 MSM8227
Procesor graficzny: Adreno 305
Komunikacja bezprzewodowa: 3G, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, NFC, Bluetooth 4.0
Aparat (Dodatkowe funkcje): autofokus, geotagging, detekcja twarzy
Znaczki: Dobry Produkt



Opinie o smartfonie Sony Xperia M


Posiadam Ten telefon już prawie rok i jestem z niego zadowolony.
Telefon płynie chodzi. Internet nie zacina się.
Tylko jedna rzecz mnie bardzo irytuje pobrane aplikacje zapisują się na na telefonie a karta pamięci zostaje pusta a potem na telefonie nie mam wolnej pamięci, jeżeli ktoś by wiedział jak można zmienić to żeby aplikacje zapisywać na karcie pamięci.
Telefon mogę polecić jak najbardziej :)



Według mnie telefon Sony Xperia M jest bardzo fajny. mam go 5 miesięcy i jestem zaskoczona z jego możliwości. aparat robi świetne zdjęcia, internet jest szybki, wyświetlacz jest bardzo dobry i czytelny, telefon się nie tnie, ogólnie bardzo dobry telefon. jestem zadowolona z tego telefonu. jeżeli potem będę zmieniać telefon to z pewnością będzie to kolejna xperia bo są to telefony godne kupienia. polecam ten telefon.

Telefon jest supeer. Stosunek ceny do jakości super. Ma jedną wadę, Gps nie nadaje się do niczego traci sygnał i go nie łapie. Nie jest to tylko moja opinia a ogólnie znany problem z tymi telefonami. Dla aktywnych i sportowców nie nadaje się. Reszta bardzo dobra.

 

Ten telefon to porażka. Zdjęcia? Ten telefon nie robi zdjęć, tylko coś dziwnego. Zrobię 3 zdjęcia - każde będzie w innym kolorze. Zacina się przy szybkim pisaniu wiadomości nawet po formacie. Innych zarzutów nie mam.

 

Mam ten telefon od ponad 3 miesięcy. Jest to dla mnie wystarczający czas, aby móc coś powiedzieć na jego temat. Z wyglądu jest bardzo ładny, a w kolorze fioletowym także świetnie się prezentuje ;)). Smartphone nie ścina się, jest prosty w obsłudze, a bateria działa jak dla mnie dość długo. Zdjęcia robi takie sobie, ale bierzemy pod uwagę, że telefon to nie aparat.! Ogólnie przyznaję mu ocenę 9/10. Polecam ;P

 

 


Jeżeli ten artykuł był dla Ciebie pomocny
- podziel się z innymi

Komentarze