TOP 10 listopad 2014 - Nokia Lumia 520

Nokia Lumia 520
Nie da się ukryć tego, że Nokia Lumia 520 podbiła serca wielu osób. Prostota jej obsługi oraz dobra optymalizacja systemu Windows Phone 8.1, nadal sprawiają, że smartfon ten jest jednym z głównych kandydatów do miana najlepszego smartfona w cenie do 500 zł.

Nawet jej bezpośrednia następczyni, czyli Lumia 530 została znacznie chłodniej przyjęta. W cenie około 400 zł otrzymujemy płynnie działający telefon, który sprawdza się w czasie codziennego użytkowania.

Pomimo przeciętnej specyfikacji oraz długiego stażu na rynku, Lumia 520 wciąż dziarsko utrzymuje się wśród liderów w swojej klasie i nie zapowiada się na to by szybko to się zmieniło.


Specyfikacja Nokia Lumia 520


Waga: 124 g
System operacyjny: Windows Phone 8.1
System (interfejs): Modern UI
Pamięć masowa: 8 GB
Slot kart pamięci: tak
Bateria (pojemność): 1430 mAh
Deklarowany czas rozmów: 576 min.
Deklarowany czas czuwania: 360 godz.
Aparat (tył): 5 Mpx
Złącza : słuchawkowe, micro USB 2.0
Dodatkowe funkcje : akcelerometr, kompas cyfrowy, czujnik zbliżeniowy, czujnik oświetlenia, radio FM, GPS, GLONASS, głośnik
Lampa doświetlająca: brak
Aparat (nagrywanie): 1280x720 px
Pamięć operacyjna : 0.5 GB
Klawiatura : Ekranowa
Wyświetlacz (przekątna): 4 cale/cali
Wyświetlacz (rozdzielczość): 480x800 px
Wyświetlacz (technologia) : TFT LCD
Procesor główny (częstotliwość): 1 GHz
Procesor główny (ilość rdzeni) : dwurdzeniowy
Procesor główny (nazwa) : Qualcomm Snapdragon S4 MSM8227
Procesor graficzny: Adreno 305
Komunikacja bezprzewodowa: 3G, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, Bluetooth 4.0
Aparat (Dodatkowe funkcje): autofokus, geotagging, detekcja twarzy
Znaczki: Super Opłacalność



Opinie o smartfonie Nokia Lumia 520


Czy ktoś ma podobne doświadczenia z tym modelem telefonu ?Od ponad 9 miesięcy jesteśmy wraz z żoną posiadaczami dwóch noki 520.Od samego początku, w obydwóch egzemplarzach uwidacznia się ta sama usterka, a mianowicie telefon po zakończeniu rozmowy przez jakiś czas (około 6min )nie daje się wyłączyć, ze względu na czarny ekran....a połączenie trwa. Po wyżej przytoczonym czasie ekran się ujawnia i jest ok. Tylko czy na pewno ? Jesteśmy rozczarowani.



Witam. Chciałabym powiedzieć ze na początku mojej przygody z tym telefonem ściągłam aplikacje Bateria Pro+. Zużycie godzinowe pokazywało mi 2% przy ciągłym pisaniu sms, ale po jakimś czasie użytkowania podniosło się do ponad 3%. Chciałabym się dowiedzieć czym to może być spowodowane. Z góry dziękuje za odp. Pozdrawiam.

Chciałem się rozpisać ale stwierdzam że nie warto. Muł jakich mało, najgorszy telefon mojego świata. Smartfon ma tylko w nazwie, bo w niczym go nie przypomina. Potrafi się zwiesić na ekranie blokady, odtwarzaczy muzycznym i przeglądarce. A widzieliście opcje? To jakieś piekło ciężko tam znaleźć cokolwiek bo wszystko jest na wierzchu i tak żeby włączyć pakiet internetowy muszę maglować na dół paluchem. Szukałem telefonu który umili mi czas w podróży nie chciałem niczego drogiego bo wcześniej stłukłem Xperię T(o jak za nią tęsknie) padło na niego. A raczej na mnie, mam go już dosyć naprawdę żałuje tym że się kierowałem opiniami innych ludzi którzy byli zadowoleni z tego czegoś. Ja wiem że to na tę chwilę mój ostatni telefon z windows phone. Pracuje w IT więc muszę być w miarę na bieżąco. A tu taka cegła.

 

Witam,
Posiadam 520 tkę około roku. Miałem przyjemność bawić się różnymi flagowcami ale doszedłem do wniosku, że ten system naprawdę spełnia moje oczekiwania i już nigdy nie wydam więcej niż 800-1000 PLN.Wyda mi się ze wypasione telefony ludzie kupują dla innych a nie siebie, PZDR.

 

Posiadam ten telefon od niedawna, i muszę powiedzieć, że spełnia moje wymagania. Świetny smartfon dla tych, którzy niewiele wymagają.
Co prawda niektóre gry po pewnym czasie użytkowania tną się, ale można się przyzwyczaić.
Małym minusem jest oczywiście brak lampy błyskowej. Poza tym telefon jest ok.

 

 


Jeżeli ten artykuł był dla Ciebie pomocny
- podziel się z innymi

Komentarze