TOP 10 Listopad 2014 - Kruger & Matz Mist

Kruger & Matz Mist
Czy da się kupić porządnie wykonanego smartfona z dobrym ekranem IPS LCD oraz niezłym procesorem poniżej 400 zł?

Firma Kruger & Matz na przykładzie modelu Mist pokazuje, że jest to jak najbardziej możliwe. Za niecałe 390 zł otrzymujemy wyświetlacz IPS LCD o przekątnej 4,3 cala, rozdzielczości 540x960 px i wysokiej (jak na swoją klasę) szczegółowości wynoszącej 256 PPI.

Wewnątrz pracuje też czterordzeniowy procesor Snapdragon S4 MSM8225Q oraz  8-megapikselowy aparat, który spisuje się więcej niż poprawnie biorąc pod uwagę, to że Mist należy do segmentu low-endów. System Android 4.1, pod którego kontrolą działa telefon nie należy do najnowszych, lecz jest na tyle dobrze zoptymalizowany, że możemy liczyć na dość płynną i stabilną pracę.

Przyczepić można się jedynie do przeciętnej baterii, ale poza tym Kruger & Matz Mist jest jednym z lepszych smartfonów z Androidem, jakie można obecnie kupić za 400 zł.


Specyfikacja Kruger & Matz Mist


Waga: 105 g
System operacyjny: Android 4.1
Pamięć masowa: 4 GB
Slot kart pamięci: tak
Bateria (pojemność): 1600 mAh
Deklarowany czas rozmów: 360 min.
Deklarowany czas czuwania: 350 godz.
Aparat (tył): 8 Mpx
Złącza : słuchawkowe, micro USB 2.0
Dodatkowe funkcje : akcelerometr, kompas cyfrowy, czujnik zbliżeniowy, czujnik oświetlenia, GPS
Aparat (przód): 2 Mpx
Aparat (nagrywanie): 1280x720 px
Pamięć operacyjna : 1 GB
Klawiatura : Ekranowa
Wyświetlacz (przekątna): 4,3 cale/cali
Wyświetlacz (rozdzielczość): 540x960 px
Wyświetlacz (technologia) : IPS LCD
Procesor główny (częstotliwość): 1.2 GHz
Procesor główny (ilość rdzeni) : czterordzeniowy
Procesor główny (nazwa) : Qualcomm Snapdragon MSM8225
Procesor graficzny: Adreno 203
Komunikacja bezprzewodowa: 3G, Bluetooth 4.0, Wi-Fi, HSPA+
Aparat (Dodatkowe funkcje): autofokus, geotagging



Opinie o smartfonie Kruger & Matz Mist

Bardzo dobry telefon wydajny mam od 3 miesięcy i żadnej mikro rysy.
Gta, SanAndreas działa bez zacięć polecam dla graczy

 

 

 

Telefon mam w sumie od niedawna. Produkt Kruger&Matz jest moim drugim telefonem po KM Move, jestem z niego zadowolony poniewaz wiedzialem na co stac producenta po zakupie modelu Move w tamtym roku. Co prawda mialem przerwe na windows phone ale wrocilem do androida i to wlasnie do produktu K&M.

Telefon mam od trzech dni i już zauważyłem, że rozmówca słyszy mnie słabo. Przy hałasie np .w autobusie, tramwaju czy przy ulicy bardzo słabo słychać rozmówcę. Nadmieniam że wszystkie dżwięki ustawione są na maksimum. Jest to bardzo poważna niedogodność i będę zmuszony zwrócić telefon w punkcie sprzedaży.

 

Telefon mam jakiś czas i jestem bardzo zadowolony. Jak na tą cenę sprawuje się świetnie, działa płynnie, żadnych zawiech. Najbardziej jestem zadowolony z możliwości instalacji aplikacji na zewnętrznej karcie pamięci. Najnowsze gry działają płynnie, zasięg bez zastrzeżeń. Bateria przy normalnym używaniu wystarcza na około 2-3 dni, przy ciągłym graniu na około 3-4h. Jedynym minusem jest to, że bateria jest zamocowana na stałe i nie da się jej wyjąć.

 

Telefon mam od ponad miesiąca i jestem bardzo zadowolony. Aplikacje śmigają, kolory piękne, żadnych problemów z wyświetlaczem. Baterię ładuję codziennie, więc ciężko mi ocenić jej żywotność, lecz po dniu intensywnego użytkowania (muzyka, transfer danych, gry) zostawało po ~10% baterii. Mogę się tylko przyczepić do autofocusa podczas kręcenia filmów. Ogólnie polecam, czasami można się poczuć jakby się miało samsunga s3, nie jeden z pierwszych produktów nowej polskiej firmy ;)

 


Jeżeli ten artykuł był dla Ciebie pomocny
- podziel się z innymi

Komentarze