TOP 10 Listopad 2014 - Alcatel One Touch Pop C7 Dual

Alcatel One Touch Pop C7 Dual
Alcatel One Touch Pop C7 Dual jest jednym z najlepiej wykonanych telefonów w swojej klasie cenowej. Wyróżnia się zwartą, dobrze przemyślaną obudową i niezłą ergonomią.

Na pokładzie znajdziemy jedynie 512 MB pamięci RAM, ale sam 4 rdzeniowy procesor MediaTek MT6582M o taktowaniu 1,3 GHz daje sobie radę zarówno z aplikacjami, jak i multimediami.

Użytkownicy Alcatel One Touch Pop C7 Dual chwalą sobie dobry czas pracy na baterii, który w trakcie typowego codziennego korzystania ze smartfona potrafi wynieść nawet 2 pełne dni (niby mało, ale część smartfonów z 5-calowym wyświetlaczem tego nie potrafi).


Specyfikacja Alcatel One Touch Pop C7 Dual


Waga: 162 g
System operacyjny: Android 4.2
Pamięć masowa: 4 GB
Slot kart pamięci: tak
Bateria (pojemność): 1900 mAh
Deklarowany czas rozmów: 510 min.
Deklarowany czas czuwania: 350 godz.
Aparat (tył): 5 Mpx
Złącza : słuchawkowe, micro USB 2.0
Dodatkowe funkcje : akcelerometr, czujnik zbliżeniowy, czujnik oświetlenia, GPS, żyroskop
Aparat (przód): 0.3 Mpx
Aparat (nagrywanie): 720x480 px
Pamięć operacyjna : 0.5 GB
Klawiatura : Ekranowa
Wyświetlacz (przekątna): 5 cale/cali
Wyświetlacz (rozdzielczość): 480x854 px
Wyświetlacz (technologia) : IPS LCD
Procesor główny (częstotliwość): 1.3 GHz
Procesor główny (ilość rdzeni) : czterordzeniowy
Procesor główny (nazwa) : MediaTek MT6582M
Procesor graficzny: MALI-400
Komunikacja bezprzewodowa: 3G, Dual SIM, Wi-Fi, HSPA+
Aparat (Dodatkowe funkcje): geotagging



Opinie o smartfonie Alcatel One Touch Pop C7 Dual

 

Posiadam ten telefon od miesiąca, uważam że jest to dobry wybór do dzwonienia i przeglądania internetu. Bateria wytrzymuje ok 2-3 dni co jest dobrym wynikiem przy 5' wyświetlaczu, telefon nie zawiesza się ani nie zacina, dobrze sobie radzi z obsługą 2 kart sim, wyświetlacz ma trochę małą rozdzielczość. Kupiłem go ze względu na obsługę 2 kart sim. Nie żałuje zakupu.

 

 

 

Witam
Posiadam ten telefon od kilku dni i jestem z niego zadowolony :)
Ekran jest jasny i czuły w dotyku, nic się nie zacina. Nie zgadziam się z tym że ekran to pixeloza! Mój wynik w antutu to około 20000pkt. Jestem bardzo zadowolony z telefonu i jak najbardziej polecam!

 

 

 

Użytkuję Alcatela Idol od roku w sieci Orange,i nie mam większych zastrzeżeń.Teraz mam okazję przedłużyć umowę w Play z POP C7 ale powiem szczerze iż mam obawy co do tego modelu?szczególnie do tych 512 Ram,oraz 196 ppi na wyświetlaczu,jak również mocy kamery z przodu bo dość często używam Skype?mogli trochę bardziej się postarać z tymi wszystkimi parametrami.

 

Rewelacja! Nosiłem się z zakupem telefonu dla syna i dla siebie. Syn dostał LG L7 II, a ja ostatecznie kupiłem Alcatela. Po miesiącu użytkowania (normalnego) stwierdzam to co na wstępie. Jeden z moich pierwszych fonów to właśnie był Alcatel (jakieś 15? lat temu) i stąd mój wybór. :-) Tamten był niezawodny. I tutaj też się nie zawiodłem (chociaż to pewnie i tak tylko "logo"). Telefon mogę z czystym sumieniem polecić każdemu kto szuka czegoś dobrego za NORMALNE pieniądze (ja w pewnej sieci dałem za niego 499, można dostać taniej, alternatywa to w/g mnie LG L7 II). Co dostajemy? Duży, czytelny wyświetlacz (nie wiem skąd jęki dot. "pikselozy"), bateria trzyma długo przy normalnym użytkowaniu (telefonowanie, czasem siedzenie w necie, granie, zdjęcia aparatem). Właśnie - aparat fotograficzny. Znowu narzekania... Faktycznie, firmowy soft do obsługi aparatu jest, delikatnie mówiąc "ubogi", ale wystarczy chwila z google play i mamy bardzo dobry aparat. Po prostu dograć soft. A dalej mamy "pieca" i ciemnie cyfrowe, a tam to już cuda. Tak na marginesie. Dalej - pamięć. Jak dla mnie może być te 512 (chociaż wiadomo, że zawsze mało). Nie pracuję z 50-ma aplikacjami naraz. Cztery rdzenie dają radę. "Mali" też. Chociaż podobno to nie TE "Mali", ale jakoś nie zauważyłem problemu z grami. Gierki chodzą normalnie, bez "cięcia". Czasami irytuje przypadkowe wychodzenie z aplikacji, ponieważ bardzo łatwo dotknąć klawiszy systemowych podczas np. rozmowy telefonicznej. Pewniej złapiemy telefon, a wyświetlacz od razu "załapuje" dotyk. Ale to detal. Wi-Fi bez problemu transfer 40-50M. W AnTuTu bomba. Nie zgodzę się, że bez sensu jest porównywanie do Nexusa. Spokojnie może leżeć obok "wielkich braci" bez wstydu. Jakość wykonania b. dobra. Świetny plastik z tyłu obudowy. Nie trzeszczy, fajnie wygląda czarno-granatowy mat. No i cena. Każdy kto krytykuje ten telefon, albo udowadnia wyższość Nexusów czy Lenovo zapomina o cenie tych urządzeń. No i najważniejsze- DUAL SIM. Jakie to miłe wypychać kieszeń JEDNYM telefonem. A tutaj Alcatel bije wszystko. Wiem, że można za podobne pieniądze dostać innego, bardziej "wypasionego" chińczyka, ale ja mam za sobą "przeboje" z gwarancjami, awariami, itp. I dlatego też kupiłem w "sieciówce". Reklamacje na miejscu i bez użerania się. Reasumując- kupować bez zastanowienia. Nie sugerować się opisami z cyklu "telefon do de, bo nie wiem, jak się pisze sms`y". Swoje 512 RAMu telefon nadrabia wszystkim innym. Warto. 

 

Posiadam telefon od kilku dni i powiem, że jestem bardzo mile zaskoczona. Nikt z moich znajomych go nie polecał jednak postawiłam na swoim i jestem szczęśliwa. Po pierwsze wyświetlacz bardzo przyjemny i duży. Dźwięk jest również na wysokim poziomie zarówno na słuchawkach jak i na głośnikach. Bateria trzyma dobrze. Ram nie zachwyca ale jeszcze mi się nie zaciął mimo że mam dużo sporych aplikacji. Gry działają płynnie, przeglądanie stron internetowych nie sprawia problemów. Wystarczy włożyć dobrą kartę pamięci i telefon jest na prawde dobry. Polecam gorąco!

 

 

Jeżeli ten artykuł był dla Ciebie pomocny
- podziel się z innymi

Komentarze